Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Web 2.0 a jeho vliv na podnikání
Vachovec, Milan ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Tůma, Pavel (oponent)
Diplomová práce Web 2.0 a jeho vliv na podnikání seznamuje zájemce v první kapitole s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. Vzhledem k tomu, že tento pojem je do určité míry stále kontroverzní, věnuje se pozornost v následující kapitole rovněž otázce, zda-li je Web 2.0 pouze marketingový označení (buzzword) či pojem s reálným obsahem. Ve třetí kapitole jsou na příkladech konkrétních webových aplikací a služeb ilustrovány oblasti, ve kterých se nový Web úspěšně etabloval. Tito zástupci jsou do určité míry vlajkovými loďmi Webu 2.0 a pro mnoho lidí s tímto termínem splývají. Práce se také zabývá možnosti komerčního využití Web 2.0 aplikací. Jelikož o Webu 2.0 se mluví několik let a za tuto dobu, po které existují i příslušné služby, se již stačil projevit vliv těchto nových Webů na podnikání. Právě možným dopadům na vybraná odvětví se zabývá předposlední kapitola. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude Web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem Internetu a Webu 2.0.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.