Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků
VOPÁLENSKÁ, Aneta
Diplomová práce se zabývá tématem využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na pojmy diferenciace a individualizace, jejich historii a zejména na osobnost Václava Příhody a jeho pojetí individualizace a diferenciace ve výuce. Zabývá se také pojetím diferenciace a individualizace v současném základním vzdělávání. Praktická část je zpracována na základě kvalitativního výzkumného šetření formou rozhovorů, které následovaly po realizované výuce německého jazyka s využitím diferenciace a individualizace na vybrané škole. Cílem práce je hledat odpovědi na otázky, jak reflektují tento způsob výuky samotní žáci, jak na tento způsob výuky nahlížejí učitelé a asistentka pedagoga přítomna v hodinách jako nezávislý pozorovatel.
Výběr gramatického učiva v učebnicích němčiny pro začátečníky
VOPÁLENSKÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá výběrem gramatického učiva v učebnicích pro začátečníky, Beste Freunde 1 a Macht mit. Teoretická část práce popisuje především pojem gramatika, a jakou roli ve výuce hrají Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Praktickou část tvoří analýza učebních souborů Beste Freunde 1 a Macht mit. Učební soubory jsou porovnávány mezi sebou a zároveň je zkoumáno, zda odpovídají požadavkům Společného evropského referenčního rámce. V důsledku této analýzy je zjištěno, že učebnice ne zcela odpovídají všem požadavkům SERR a zároveň tak nekorespondují s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, což je závazný materiál.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vopálenská, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.