Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
VOLCHKOV, Ivan
Bakalářská práce se zaměřuje na teroretické rozpracování a empirický výzkum na téma habituace a percepce statických reklam v kyberprostředí během prohlížení videí. Teoretická část obsahuje souhrn teorie a výzkumu habituace, percepce reklam a vizuální percepce, také teoretický základ elektroencefalografie. Praktická část popisuje záměr, design, implementaci, výsledky výzkumu a jejich diskuzi. Mezisubjektový design výzkumu je vytvořen za účelem napodobit reálný kyberprostor, kde se reklamy se stávájí šumem a distrakcí pro uživatele internetu. Cílem výzkumu je na základě sledování biologických signálů (s použitím elektroencefalografie) změřit habituaci mozku na opakované objevení reklam během prohlížení edukačních videí čili určit, jak se mozek učí zvykat/reagovat na reklamní podněty během prohlížení edukačních videí a jestli existuje rozdíl v mozkové reakci na homo- a heterogenní reklamní podněty. Nové experimentální paradigma bylo vytvořeno pro tento výzkum. Výzkumu se zúčastnilo 18 participantů, náhodně rozdělených do tří skupin: dvou experimentálních a jedné kontrolní skupiny. Do závěrečné analýzy se dostalo 15 participantů, s ohledem na technické nedostatky. Analýza byla provedená pomocí evokovaných potecniálů a dvou druhů spektrální analýzy. Výsledky poukazují na to, že homogenní reklamy míň narušují plynulost percepce prohlížejícího videa, než heterogenní, ale můžou vyžadovat výraznější diferenciaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.