Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ
VOBEJDOVÁ, Vanda
Základem práce Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ je orientace v současné odborné literatuře, současných učebnicích i metodických příručkách, na jejichž základě byl zachycen současný stav výuky čtení v 1. ročnících ZŠ, čtení metodou analyticko-syntetickou a genetickou. Diplomová práce obsahuje část teoretickou a část výzkumnou. V teoretické části byla analyzována problematika počátečního čtení. Na základě průzkumu čtenářských dovedností žáků byla provedena analýza současných užívaných metod a zhodnocen její přínos. Výzkumná část práce se zaměřuje na zpracování dotazníkového šetření z hlediska praktického využití. V závěru práce jsou naznačeny možnosti dalšího zdokonalování čtenářské úrovně žáka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.