Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Taneční interpret - způsoby a odlišnosti formování profesionálního tanečního interpreta na pražských tanečních konzervatořích založených po roce 1989
Výborná, Nela ; KUBICOVÁ, Ivanka (vedoucí práce) ; OVSOVÁ, Libuše (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o třech tanečních konzervatořích, které byly založeny po roce 1989 a vyskytují se na území hlavního města Prahy. Jedná se o Konzervatoř Duncan centre, Taneční centrum Praha a Taneční konzervatoř Ivo Váni - Psoty v Praze. Všechny tyto instituce se věnují střednímu a vyššímu odbornému vzdělání v oboru tanec, ale každá zcela odlišným způsobem. Právě tyto způsoby, cesty, styly a odlišnosti jakými vzdělávají budoucího českého profesionálního tanečníka, jsou zde hlavním předmětem zkoumání. Tato práce dále obsahuje charakteristiku, historii a studijní programy jednotlivých konzervatoří, ukazuje příklady nejvýznamnějších tanečních interpretů za dobu jejich trvání. Na závěr vše shrnují ukázky anonymních dotazníků na studenty a absolventy těchto škol.
Eva Blažíčková a její pedagogická činnost
Výborná, Nela ; Kubicová, Ivanka (vedoucí práce) ; Gremlicová, Dorota (oponent)
Téma mojí bakalářské práce zní "Eva Blažíčková a její pedagogická činnost". Tuto osobnost jsem si vybrala, protože již několik let výrazně ovlivňuje moje pedagogické a umělecké směřování. Eva Blažíčková je jednou ze zakladatelek současného českého tance. Její filozofie je založena na ideách Isadory a Elizabeth Duncan a samozřejmě Jarmily Jeřábkové. Během svého studia na Konzervatoři Duncan centre jsem se díky Evě Blažíčkové dozvěděla mnoho zajímavých informací a získala nové podněty pro svoji další činnost v taneční oblasti. Proto jsem se pokusila o malý průzkum tvůrčího myšlení Evy Blažíčkové a její pedagogické činnosti při Konzervatoři Duncan centre.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.