Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Market Enter Strategy for Lifetable Concept
Vítečková, Klára ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem této práce bylo vytvořit vhodnou strategii vstupu na trh pro nový produkt LifeTable (interaktivni touchpad určený do restaurací a barů) tak, aby se firma byla schopná trvale uchytit na českém trhu a instalovat přibližně 200 LifeTablů během příštího roku 2012. Při zpracovávání práce byla nejprve zpracována odborná teorie týkající se marketingu a strategie. Následně na základě dané teorie byl proveden primární a sekundární výzkum. Výsledky výzkumu pak byly použity k popisu českého trhu, definici a analýze hlavních konkurentů a marketingové analýze (SWOT, Porterův model). Na závěr je na základě daných analýz vytvořena strategie pro LifeTable, zahrnující vhodnou segmentaci, targeting, positioning a odpovídajcí komunikační mix

Viz též: podobná jména autorů
2 Vítečková, Kateřina
1 Vítečková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.