Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role zahraničních filmových produkcí při propagaci českého filmového průmyslu a ČR
Váchová, Radka ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Cílem práce je popsat a zhodnotit roli příchozích zahraničních produkcí v rámci českého filmového průmyslu po roce 1989. Zahraniční filmová výroba na našem území má tendenci ovlivňovat filmovou kulturu v širším kontextu. Konkrétně dochází ke změnám legislativním, mění se způsob podpory jak české, tak zahraniční produkce ze strany státu. Zostřující podmínky na světových trzích se nevyhýbají ani filmovému průmyslu. V posledních letech tak dochází ke zvyšování konkurence ve smyslu nalákání zahraničních produkcí na domácí lokace formou fiskálních stimulů. V souvislosti s příchozími produkcemi pak práce nastiňuje, do jaké míry jsou pro stát přínosné jakožto i možný nástroj propagace ČR v zahraničí.
Distance, prožitek a estetický objekt
VÁCHOVÁ, Radka
Základním předpokladem této bakalářské práce je obhájení nutnosti nástupu distance, která je podnětem k aktivaci estetického prožitku, pomocí kterého se autorka pokouší ozřejmit zastřešující téma této práce, tedy specifický charakter estetické recepce. Primárními texty pro tuto práci jsou studie ´Psychická distance´ jako faktor v umění a estetický princip Edwarda Bullougha a § 24/ Estetický prožitek a estetický předmět Romana Ingardena.
Analýza diskontního retailového trhu v Německu
Váchová, Radka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobné zmapování diskontního trhu v Německu a následná analýza nákupního chování zákazníka diskontních prodejen. Teoretická část je zaměřena na definici a teorii retailingu obecně, zmíněn je hospodářský vývoj Spolkové republiky Německo pro lepší pochopení ekonomického postavení státu v rámci světové ekonomiky. Praktická část analyzuje diskontní trh na základě dostupných sekundárních dat. Sledovány jsou jak ekonomické veličiny jednotlivých zástupců německých retailových diskontních firem, tak jejich pozice v rámci celkového maloobchodního trhu. Další praktickou částí je výzkum typologie diskontního zákazníka, který byl proveden na základě dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vachová, Renata
3 VÁCHOVÁ, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.