Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Affiliate marketing
Ureš, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je průvodcem pro zájemce o zapojení se do affiliate programu v roli affiliate partnera. Praktická část obsahuje ukázku registrace partnera do affiliate programu, přehled českých affiliate programů a výsledky průzkumu provedeného mezi českými společnostmi, které affiliate marketing provozují, týkající se výše vyplácených provizí v rámci jejich affiliate programů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Ureš, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.