Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Urbančík, Marcel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Bučko, Ján (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem CRM v marketingovém pojetí nadnárodní firmy Vodafone Czech Republic a.s. Cílem práce bylo zhodnotit systém fungování a uplatňování prodejních strategií ve vztahu k zákazníkovi. Základní hypotézou celého projektu byla otázka, zda je firma řízena svým zákazníkem, popř. zda je firma ve vleku svého zákazníka. Práce hodnotí teoretické přístupy marketingových strategií a dále se zaměřuje na praktické uplatnění strategie české pobočky firmy Vodafone ve vztahu k zákazníkovi. Práce obsahuje aktivní přístupy ze strany firmy k zákazníkovi -- prodejní hovory přes prodejní mapu Customer Solution, budování vztahu se zákazníkem přes strategii Vodafone Way, rozšiřování prodejní sítě pomocí franšízingu a sjednocení nových rámců do projektu Filip.
Vývoj slovenské koruny od vzniku po současnost
Urbančík, Marcel ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Práce hodnotí vývoj slovenské měny od jejího vzniku v roce 1993 až do roku 2007 v hlavních ukazatelích inflace a měnového kurzu. Dále se zabývá vznikem a pravomocemi NBS a její ekonomické a politické nezávislostí. Zpracovává také podstatné informace k plánovanému přijetí eura na Slovensku v roce 2009, přehled plnění kritérií a připravenosti ekonomiky na tento krok.

Viz též: podobná jména autorů
2 Urbančík, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.