Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití celebrit v mediální marketingové komunikaci
Uhrynová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Snahou této práce je uvést čtenáře do problematiky zapojení slavných osobností v mediální marketingové komunikaci. Vymezuji zde základní pojmy celebrity marketingu, spotřebního chování, referenčních skupin, marketingové komunikace a doporučování prostřednictvím celebrit. V praktické části se zaměřuji na analýzu vlastního dotazníkového šetření týkajícího se postojů vzorku české populace k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Autentičnost přístupu firem k podnikatelské etice a společenské odpovědnosti
Uhrynová, Iva ; Čaník, Petr (vedoucí práce) ; Kučerová, Libuše (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma autentičnosti firem v oblasti podnikatelské etiky. V teoretické části vymezuje základní pojmy, v části praktické analyzuje aktivity společenské odpovědnoti vybraných firem, s cílem zjistit, zda-li jsou tyto firmy v obasti BE dostatečně autentické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.