Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Turzák, Matej
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace zaměřené na seniory. Hlavním cílem je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace, které by firmy mohly v rámci své marketingové komunikace využít při oslovení tohoto specifického segmentu zákazníků.
Vplyv regulačných opatrení bankového sektoru na úverovú aktivitu komerčných bánk
Turzák, Matej
Diplomová práce se zabývá vlivem regulačních opatření na úvěrovou aktivitu bank. Regulační pravidla Basel II a III jsou aproximovány za pomoci vybraných kapitálových požadavků. Empirická analýza je založena na panelové regresní analýze s fixními efekty. Využita vzorek sestává z 4313 evropských bank. Determinanty nabídky představují zvolené ukazatele bankovních charakteristik. Faktory poptávky po úvěrech jsou zohledněny za pomoci makroekonomických fundamentů. Vliv monetární politiky je zkoumán za pomoci tříměsíční mezibankovní úrokové sazby. Výsledky empirické analýzy naznačují významnost regulačních opatření ve vztahu k úvěrové aktivitě. Následně se analýza robustnosti zabývá podrobnějším vlivem v závislosti na velikosti banky a působícího trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.