Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.