Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz dobrovolnictví: Mladá fronta DNES a Svět neziskovek v roce 2011
Tichotová - Fryčová, Linda ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Tato práce si klade za cíl prozkoumat mediální obraz dobrovolnictví, který veřejnosti předkládají dvě česká média - nejčtenější seriózní deník v ČR Mladá fronta DNES a odborně zaměřený elektronický měsíčník Svět neziskovek. Výzkum spočívá v analýze vybraných článků publikovaných v daných médiích v roce 2011, zvolenou metodou je framing (též rámování, frame analysis). Vzhledem ke komplexnosti jevu dobrovolnictví vychází práce z teoretického konceptu tří paradigmat (perspektiv) dobrovolnictví sestavených C. Rochesterem. Tato tři paradigmata (neziskové, volnočasové a paradigma občanské společnosti) jsou v článcích identifikována, zkoumána a vzájemně porovnávána a na jejich základě je následně sestaven celkový obraz dobrovolnictví, který daná média poskytují. Součástí práce je i kvantitativní vyhodnocení určitých ukazatelů souvisejících s dobrovolnictvím v článcích (oblast dobrovolné činnosti, organizační kontext, věk dobrovolníků aj.).
Mediální obraz dobrovolnictví: Mladá fronta DNES a Svět neziskovek v roce 2011
Tichotová - Fryčová, Linda ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Tato práce si klade za cíl prozkoumat mediální obraz dobrovolnictví, který veřejnosti předkládají dvě česká média - nejčtenější seriózní deník v ČR Mladá fronta DNES a odborně zaměřený elektronický měsíčník Svět neziskovek. Výzkum spočívá v analýze vybraných článků publikovaných v daných médiích v roce 2011, zvolenou metodou je framing (též rámování, frame analysis). Vzhledem ke komplexnosti jevu dobrovolnictví vychází práce z teoretického konceptu tří paradigmat (perspektiv) dobrovolnictví sestavených C. Rochesterem. Tato tři paradigmata (neziskové, volnočasové a paradigma občanské společnosti) jsou v článcích identifikována, zkoumána a vzájemně porovnávána a na jejich základě je následně sestaven celkový obraz dobrovolnictví, který daná média poskytují. Součástí práce je i kvantitativní vyhodnocení určitých ukazatelů souvisejících s dobrovolnictvím v článcích (oblast dobrovolné činnosti, organizační kontext, věk dobrovolníků aj.).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.