Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of control electronics for an robotic lawnmower
Tichý, Dominik ; Sedlařík, Marek (oponent) ; Vyroubal, Petr (vedoucí práce)
This work deals with the issue of IoT and the smart devices used in it. The work is further devoted to Robots, with a great emphasis on mobile robots. It discusses the types of chassis and the types of guidance in space using both classical and heuristic methods. The work also discusses the methodology of the design of electrical devices in practice. The design of the intelligent mower and its individual blocks is described in the next part. Following that, it moves on to the implementation itself, where the individual steps of implementation are described. The last part is dedicated to programming and testing individual mower functions.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Tichý, Dominik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu - Fotbalového Klubu Jablonec, a. s. Primárním cílem této práce je zhodnotit marketingovou strategii tohoto klubu, stejně tak jako jeho marketingovou komunikaci a navrhnout možná vylepšení, která by mohla vést ke zkvalitnění marketingové komunikace jabloneckého klubu. S tímto cílem je spojen i další cíl této práce - navrhnout řešení problému nízké návštěvnosti jabloneckého klubu na domácím stadionu. K analýze marketingové strategie a komunikace bylo použito vlastní pozorování a dotazníkové šetření. Pozorování ukázalo, že aktivit realizovaných v rámci marketingové strategie je poměrně velké množství a jsou zaměřené především na region okolí Jablonce nad Nisou, což odpovídá strategii FK Jablonec, být regionálním klubem. Dotazníkové šetření odhalilo, že marketingová komunikace jabloneckého klubu je respondenty vnímáná jako vcelku kvalitní a dostačující. Výsledky pozorování a šetření ukázali, že FK Jablonec by se měl zaměřit na komunikaci skrze Facebook a webové stránky, neboť tyto kanály jsou nejlépe hodnocené a mají největší počet sledujících. Šetření také ukázalo, že fanoušci, kteří domácí zápasy navštěvují, je navštěvují poměrně pravidelně. Je tedy logické, že FK Jablonec by se měl zaměřit na získání nových návštěvníků, neboť ti stávající jsou relativně loajální.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tichý, Daniel
4 Tichý, David
3 Tichý, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.