Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze)
Valjent, Zdeněk ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Teplý, Zdeněk (oponent) ; Krejčí, Milada (oponent)
Aktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Elektrotechnické fakulty Českého vysokého učení technického v Praze) Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak se v průběhu studia na vysoké škole mění a vyvíjí názory, postoje a praktiky studentů FEL ČVUT ve vytipovaných dimenzích Aktivního životního stylu. K tomu byl využit smíšený výzkum. Hlavní výzkum byl proveden metodou opakovaného průřezového šetření, když nastupující studenti do 1. ročníku v roce 2007 o počtu 625 se podrobili dotazníkovému šetření ihned po nástupu do školy v říjnu 2007 a studenti vyšších ročníků o počtu 581 pak nejméně po 4 odchozených semestrech svého studia a to v květnu a červnu 2008. Změny mezi oběma soubory byly dokázány "věcnou významností", která byla vypočítána v jednotlivých indikátorech jako rozdíl hodnot relativních četností "mediánových kategorií" obou souborů. Aby se blíže určily příčiny zjištěných rozdílů dotazníkovým šetřením pomocí statistických metod mezi souborem studentů 1.ročníku a souborem studentů vyšších ročníků, použily se na závěr výzkumu ještě techniky kvalitativního výzkumu - individuální i skupinový rozhovor se 32 studenty vyšších ročníků a obsahová analýza psaného textu poskytnutá 27 studenty vyšších ročníků. Ve studii se zjistilo, že v životě studentů došlo v průběhu vysokoškolského studia k těmto...
Aktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze)
Valjent, Zdeněk ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Teplý, Zdeněk (oponent) ; Krejčí, Milada (oponent)
Aktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Elektrotechnické fakulty Českého vysokého učení technického v Praze) Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak se v průběhu studia na vysoké škole mění a vyvíjí názory, postoje a praktiky studentů FEL ČVUT ve vytipovaných dimenzích Aktivního životního stylu. K tomu byl využit smíšený výzkum. Hlavní výzkum byl proveden metodou opakovaného průřezového šetření, když nastupující studenti do 1. ročníku v roce 2007 o počtu 625 se podrobili dotazníkovému šetření ihned po nástupu do školy v říjnu 2007 a studenti vyšších ročníků o počtu 581 pak nejméně po 4 odchozených semestrech svého studia a to v květnu a červnu 2008. Změny mezi oběma soubory byly dokázány "věcnou významností", která byla vypočítána v jednotlivých indikátorech jako rozdíl hodnot relativních četností "mediánových kategorií" obou souborů. Aby se blíže určily příčiny zjištěných rozdílů dotazníkovým šetřením pomocí statistických metod mezi souborem studentů 1.ročníku a souborem studentů vyšších ročníků, použily se na závěr výzkumu ještě techniky kvalitativního výzkumu - individuální i skupinový rozhovor se 32 studenty vyšších ročníků a obsahová analýza psaného textu poskytnutá 27 studenty vyšších ročníků. Ve studii se zjistilo, že v životě studentů došlo v průběhu vysokoškolského studia k těmto...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.