Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití 3D technologií při realizaci silničních staveb
Bartlík, Aleš ; Tejkal, David (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití 3D technologií při realizaci silničních staveb. První část práce obsahuje obecné informace o problematice BIM, její výhody a překážky a popisuje využití stavebních strojů včetně jejich propojení s 3D modelem stavby. V druhé, praktické části je posouzena konkrétní stavba, na které byl využit 3D model k navádění stavebních strojů.
Monolitická čerpací stanice
Tejkal, David ; Zich, Miloš (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout monolitickou čerpací stanici. Výstavba byla rozdělena na 3 etapy: betonáž základové desky, stěn a nosné stropní konstrukce nádrže. Všechny tyto části jsou společně propojeny v jeden. Statický návrh byl zaměřen právě na tyto časti a také byly řešeny k-ční problémy v průběhu stavby a během využívání konstrukce. Součástí je také výkresová dokumentace.
Přestavba křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně
Tejkal, David ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je provést přestavbu křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně, tak aby vyhovovala aktuální i každoročně vysoce rostoucí dopravní intenzitě. Zároveň je požadován co nejbezpečnější uspořádání pěšího a cyklistického provozu. Protože tato křižovatka slouží jako přestupní uzel autobusové i trolejbusové dopravy, musela se posoudit a ekonomičnost umístění jednotlivých zastávek MHD. Výsledkem této práce je vypracování situace včetně vzorových řezů, podélného profilu hlavní komunikace a situace svislého a vodorovného značení. Součástí práce je také odhad finančních nákladů pro vybudování této stavby.
Využití 3D technologií při realizaci silničních staveb
Bartlík, Aleš ; Tejkal, David (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití 3D technologií při realizaci silničních staveb. První část práce obsahuje obecné informace o problematice BIM, její výhody a překážky a popisuje využití stavebních strojů včetně jejich propojení s 3D modelem stavby. V druhé, praktické části je posouzena konkrétní stavba, na které byl využit 3D model k navádění stavebních strojů.
Využití tavného svařování pro výrobu nerozebíratelných spojů u ocelových potrubí
Tejkal, David
Diplomová práce je zaměřena na využití tavného svařování pro výrobu nerozebíratelných spojů u ocelových uhlíkových potrubí. První část diplomové práce je zaměřena na vybrané současné technologie svařování uhlíkových potrubí. Svařitelnost základních materiálů je vždy značně ovlivňována chemickým složením a v neposlední řadě i tzv. uhlíkovým ekvivalentem. Mechanickým vlastnostem svarových spojů v závislosti na uhlíkovém ekvivalentu je věnována druhá část diplomové práce. Praktická část diplomové práce je strukturována do několika oddílů. První oddíl praktické části spočívá v přípravě několika vzorků svařenců různými technologiemi tavného svařování dle vlastního výběru. Veškerá příprava vzorků potrubí a vyhotovení svařenců probíhá dle jednotlivých zadaných kritérií a specifikací svařování. Vyhotovené svařence potrubí jsou podrobeny jednotlivým nedestruktivním a destruktivním zkouškám, aby byla zjištěna a vyhodnocena kvalita jednotlivých svarových spojů. Předposlední část praktické práce se zabývá mechanickými a metalografickými zkouškami jednotlivých svarových spojů, na základě kterých je provedeno hodnocení svarových spojů. Po provedených nedestruktivních a destruktivních zkoušek jednotlivých svarů je provedeno celkové hodnocení svarových spojů a dále příklady praktického využití v technické praxi s ohledem na získané informace z jednotlivých kontrol a zkoušek.
Přestavba křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně
Tejkal, David ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je provést přestavbu křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně, tak aby vyhovovala aktuální i každoročně vysoce rostoucí dopravní intenzitě. Zároveň je požadován co nejbezpečnější uspořádání pěšího a cyklistického provozu. Protože tato křižovatka slouží jako přestupní uzel autobusové i trolejbusové dopravy, musela se posoudit a ekonomičnost umístění jednotlivých zastávek MHD. Výsledkem této práce je vypracování situace včetně vzorových řezů, podélného profilu hlavní komunikace a situace svislého a vodorovného značení. Součástí práce je také odhad finančních nákladů pro vybudování této stavby.
Monolitická čerpací stanice
Tejkal, David ; Zich, Miloš (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout monolitickou čerpací stanici. Výstavba byla rozdělena na 3 etapy: betonáž základové desky, stěn a nosné stropní konstrukce nádrže. Všechny tyto části jsou společně propojeny v jeden. Statický návrh byl zaměřen právě na tyto časti a také byly řešeny k-ční problémy v průběhu stavby a během využívání konstrukce. Součástí je také výkresová dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.