Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes
Dolák, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Taraba, Jan (oponent)
Teoretická část diplomové práce je věnována komunikačnímu mixu a posouzení efektivity marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu, charakteristiky marketingu služeb a nástroje použité k marketingovému výzkumu. V Praktické části se nachází situační analýza a dotazníkové šetření. Největší podíl je věnován rozboru současného stavu komunikace Taneční školy Hes a konkurenčních tanečních škol. Cílem práce je odhalení "slabých míst" komunikace a jejich posílení prostřednictvím realizovaných marketingových akcí a změn. Hlavní snaha je orientována na přilákání nových zákazníků a zefektivnění současné komunikace. Závěr práce zhodnocuje jednotlivé marketingové akce a jejich dopady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.