Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetové stránky jako významný marketingový faktor vybraných společností
Maixner, Jakub ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Tahtah, Wafic (oponent)
Tato práce se zabývá porovnáním internetových stránek společností specializujících se na komerční a sportovní podlahové krytiny. V první části jsou uvedeny teoretické pojmy týkající se retail marketingu, podlahových krytin a internetových stránek. Je zde také definována SWOT analýza.Další část se zabývá představením současné ekonomické situace v oboru podlahovin a také krátkým představením všech společností. V závěrečné části práce je uvedeno porovnání internetových stránek, SWOT analýza všech společností a závěrečné vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.