Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Taberyová, Terezie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu" zjišťuje, jaký vliv má v oblasti divadelní produkce právní forma provozovatele divadla a zda má jeho zřizovatele nebo zakladatel vliv na použití různých marketingových nástrojů a postupů. To, jakým způsobem divadla komunikují s veřejností a prezentují svoji současnou i budoucí produkci, výrazně ovlivňuje jak návštěvnost, tak i ekonomické výsledky provozovatelů. Ze závěrů práce plyne, že více než právní forma ovlivňuje marketingovou komunikaci profesní znalost i osobní zainteresovanost personálního zajištění marketingového týmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.