Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika výuky výslovnosti španělštiny: výslovnost frikativ u českých studentů
TONAROVÁ, Adéla
Tato práce se zabývá problematikou výuky výslovnosti španělštiny na českých školách se zaměřením na grafémy c (před vokály e, i), z a s ve španělštině a s nimi spojené výslovnostní jevy systém rozlišující // a /s/, seseo a ceceo. Práce především zjišťuje, jakých výslovnostních chyb se čeští studenti často dopouští u vybraného jevu a analyzuje příčiny těchto chyb. Úvodní část se věnuje správné artikulaci těchto grafémů ve španělštině a vysvětluje spjaté výslovnostní jevy. Dále jsou rozebrány úrovně výslovnosti podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR) a kurikulárního plánu s názvem Plan curricular del Instituto Cervantes. Následně je provedena analýza výslovnosti dvaceti českých středoškolských studentů s důrazem na vybraný jev. Dále práce zkoumá odpovědi vysokoškolských studentů týkající se výuky španělské výslovnosti na institucích, které navštěvovali před vysokoškolským studiem. Výsledky výzkumu jsou poté srovnány s požadavky stanovenými v kurikulárních dokumentech. Na závěr jsou navržena cvičení pro odstranění výslovnostních chyb.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tonarová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.