Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Arteterapie se skupinou dětí předškolního věku
TOMANDLOVÁ, Pavla
Bakalářská práce pojednává o možnostech arteterapie se skupinou dětí předškolního věku. Je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. První kapitola je zaměřena na specifika předškolního období. Vymezuje předškolní věk a popisuje vývojové zvláštnosti předškolního dítěte. Druhá kapitola se zabývá výtvarným projevem dětí a etapami jeho vývoje. Poslední část je věnovaná arteterapeutické práci s dětmi předškolního věku. Praktická část referuje o dlouhodobější arteterapeutické práci se skupinou předškolních dětí a popisuje hledání nejpřijatelnějšího zařazení arteterapie v rámci běžného provozu mateřské školy, posuzuje vybrané výtvarné techniky a témata a v kazuistice se věnuje proměnlivosti výtvarného projevu konkrétního dítěte s odrazem do ostatních oblastí jeho projevů.
Filozofický příběh v předškolním vzdělávání
TOMANDLOVÁ, Pavla
Ve své bakalářské práci se zabývám filozofickým příběhem a nejvhodnějším způsobem jak s předškolními dětmi příběh realizovat. V teoretické části představuji Filozofii pro děti jako pedagogickou disciplínu a vymezuji klíčově pojmy: filozofický příběh, myšlení, komunikace, morální vědomí a prosociální cítění. V praktické části popisuji realizaci příběhu Nemocnice pro panenky dvěma metodami, zabývám se experimentem, kterým jsem zkoumala, zda má filozofický příběh vliv na rozvoj tvořivého myšlení předškolních dětí a rozhovorem, který měl ověřit, zda práce s filozofickým příběhem podporuje u těchto dětí i prosociální cítění a morální vědomí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.