Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky
TOMŠÍ, Pavlína
Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem značky. Součástí této kapitoly byly i informace o marketingovém výzkumu. V praktické části je představena společnost ČEZ, a.s. Pomocí kvantitativní a kvalitativní metody marketingového výzkumu jsem se pokusila zjistit, zda zaměstnanci vnímají značku ČEZ pozitivněji než veřejnost. Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí škály sémantického diferenciálu a dosažené hodnoty porovnány. Na základě těchto výsledků jsem pak potvrdila nebo naopak vyvrátila na začátku práce stanovené hypotézy. V závěru části jsem se pokusila navrhnout opatření vedoucí k možnému zlepšení vnímání značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.