Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh projektu rozvoje kulturního cestovního ruchu
TŮMOVÁ, Blanka
Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracovat návrh projektu s názvem {\clqq}Osobnost Karla Komzáka``, jehož prostřednictvím dojde k rozšíření produktu Vltavotýnské slavnosti města o různorodá kulturní představení této slavné osobnosti. Smyslem tohoto projektu je přilákat větší množství turistů do města během jeho probíhajících slavností a přispět tak k hlubšímu porozumění historie mikroregionu Vltavotýnsko ze strany návštěvníků slavností města. Projekt, představující osobnost Karla Komzáka nejen obyvatelům města a jeho okolí, ale také všem přijíždějícím turistům prostřednictvím Vltavotýnských slavností města, zvýší atraktivitu města Týn nad Vltavou jako destinace kulturního cestovního ruchu, zvýší návštěvnost mikroregionu jako celku, přispěje k prodloužení doby pobytu turistů, a tím ke zvýšení průměrné útraty turistů v destinaci. Potenciální návštěvníci si spotřebou produktu v podobě kulturních představení Karla Komzáka uspokojí širší škálu svých potřeb, prohloubí si své vědomosti o historickém významu Vltavotýnska. Navrhnutý projekt, který je smysluplný, po ekonomické stránce realizovatelný, a který se shoduje se zásadami životního prostředí, může pro město Týn nad Vltavou představovat jakousi výzvu k jeho uskutečnění, a tím zviditelnění se a především naplnění potřeb účastníků kulturního cestovního ruchu.
Předpoklady komercializace úmrtí jedinců jako atraktivity cestovního ruchu
TŮMOVÁ, Blanka
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním problematiky Dark Tourism představující neobvyklý a zatím nepříliš známý typ cestovního ruchu v České republice. Pojem Dark Tourism (známý také jako Thanatourism) se týká návštěvy míst, které nabízejí prezentaci smrti nebo utrpení a je spojován s navštěvováním míst, kde se přihodila tragédie nebo historicky pozoruhodná smrt a která pokračuje, aby ovlivnila naše životy. Tato práce zkoumá předpoklady komercializace úmrtí jedinců jako atraktivity cestovního ruchu. Prostřednictvím sekundárních zdrojů byl zjištěn dostatečný potenciál úmrtí jedinců pro rozvoj aktivit Dark Tourism. Skrze primární marketingový výzkum bylo provedeno osobní dotazování s 994 respondenty. Výsledky marketingového výzkumu ukazují postoje obyvatel ČR k aktivitám úmrtí jedinců. Obyvatelé vyjádřili své pocity při pohledu na snímky těchto aktivit a míst, vyjádřili se k účasti na těchto aktivitách a zájmu o návštěvu míst úmrtí jedinců. Většina českých obyvatel nenavštěvuje místa úmrtí jedinců, ale projevila ochotu k účasti na těchto aktivitách.

Viz též: podobná jména autorů
4 Tůmová, Barbora
1 Tůmová, Běla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.