Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza efektivity Cialdiniho principů prodeje ve vybrané firmě
Těšík, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá psychologií přesvědčování a její aplikací v běžném životě, zejména tedy Cialdiniho principům přesvědčování. Cílem této práce je zjistit informovanost obchodních zástupců zkoumané firmy, tedy firmy Agrocentrum ZS, v problematice přesvědčování, dále aplikaci v praxi a zjistit názory a zkušenosti respondentů v této oblasti. Teoretická část se týká definic přesvědčování a manipulace podle různých představitelů, poté definováním základních pojmů v oblasti přesvědčování. Dále se práce bude zabývat Robertem Cialdinim a jeho přesvědčovacími principy. Jakožto praktická část jsou zpracovány a vyhodnoceny dotazníky od patnácti respondentů zkoumané firmy, s obecnými otázkami týkající se přesvědčování a se třemi stěžejními otázkami, které zjišťují, který princip přesvědčování se ve zkoumané firmě využívá nejvíce.
Kvalita place brandingu v internetovém prostoru krajů ČR
Těšík, Petr
Tato diplomová práce se zabývá moderní disciplínou, zvanou place branding neboli značka území. Cílem této práce je vytvořit ucelenou informační základnu pro správnou tvorbu územní značky, podle moderních trendů. K tomu slouží teoretická část práce, ve které jsou popsány základní elementy, které by měla obsahovat každá fungující značka. Po obecném pojetí územní značky, se práce více zaměřuje na propagaci České republiky a také na internet, který je hlavním prostředkem place brandingu. Na což navazuje praktický cíl této práce, kterým je zjistit úroveň place brandingu krajů České republiky v internetovém prostředí. K tomuto účelu byly vytvořeným systémem hodnocení, podrobně zkoumány webové stránky tuzemských krajů. Do popisu krajů byly zahrnuty i další propagační webové stránky, nalezené podle stanoveného klíče. Tento komplexní výzkum odkrývá slabiny a přednosti jednotlivých webových stránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.