Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Search in Imperfect Information Games
Schmid, Martin ; Hladík, Milan (vedoucí práce) ; Szepesvari, Csaba (oponent) ; Bošanský, Branislav (oponent)
Od prvopočátku herních algoritmů byla kombinace hledání a ohodnocení budoucích stavů hry základním konceptem. Turingův šachový algoritmus z roku 1950 dokázal myslet dva kroky vpřed a Shannonova práce z roku 1950 obsahuje rozsáhlou část o způsobech ohodnocení stavů, které mají být použity při vyhledávání. Samuelův program pro hru dáma z roku 1959 již kombinuje vyhledávání a ohodnocení které se učí prostřednictvím selfp-play a bootstrap- pingu. TD-Gammon na tyto myšlenky navazuje a využívá neuronové sítě k osvojení těchto komplexních funkcí. Kombinace hledávání a hodnocení stavů byla přítomna v mnoha milnících, kde počítače překonaly své lidské protějšky - DeepBlue pro šachy a AlphaGo pro Go. Až donedávna byla tato kombinace omezena na hry s úplnou informací. Ale mnoho zajímavých problémů neposkytuje agentovi dokonalou informaci o prostředí. Tato práce uvádí čtenáře do metod umožňující hledání v hrách s neúplnou informací. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.