Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regionální operační programy: realizace a případové studie
Svobodová, Zdena ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Tunkrová, Věra (oponent)
Práce se zabývá vyhodnocením čerpání finančních prostředků v operačních programech v České republice, zejména regionálních, a také popisem projektové dokumentace potřebné pro získání dotace z ROP. Práce obsahuje základní informace o strukturální politice Evropské unie a popisuje implementaci této politiky v České republice. Další část se věnuje systému operačních programů v ČR, zejména regionálních, a vyhodnocení stavu čerpání. V poslední části je popsána příprava projektů pro obdržení pomoci ze strukturálních fondů, především studie proveditelnosti a projektová žádost.
Role rodinných podniků
Svobodová, Zdena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rodinnými podniky a jejich významem a rolí v jednotlivých ekonomikách. První část obsahuje několik přístupů k definici rodinného podniku, popisuje kladné a záporné stránky tohoto podniku a faktory, které stojí za jeho úspěchem. Dále se věnuje problematice nástupnictví a typologii rodinných podniků. Ve druhé části je zkoumána role rodinných podniků ve světě. Nejprve je analyzována situace v ?západních zemích?, především v Německu, poté zhodnocena role rodinných konglomerátů v rozvíjejících se trzích a popsána situace rodinného podnikání v České republice. Práce je zakončena charakteristikou německého rodinného podniku TRUMPF a přehledem největších rodinných podniků světa.
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.

Viz též: podobná jména autorů
11 SVOBODOVÁ, Zdeňka
38 SVOBODOVÁ, Zuzana
8 SVOBODOVÁ, Žaneta
11 Svobodová, Zdenka
11 Svobodová, Zdeňka
38 Svobodová, Zuzana
1 Svobodová, Zuzana MUDr.
8 Svobodová, Žaneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.