Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Některá specifika komunikace ve stavebním podniku
Svitálek, Jiří ; Jandásek,, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cíl mé bakalářské práce na téma ,,Některá specifika komunikace ve stavebním podniku“ bylo provést výzkum ve stavebních společnostech a zjistit, do jaké míry podniky využívají dostupných prostředků pro svou propagaci, jak se podniky prezentují navenek. Dále bylo mým cílem zjistit, jak tyto společnosti komunikují nejen s okolím, ale též se svými vlastními zaměstnanci. K vyvrácení či potvrzení svých hypotéz jsem provedl dotazníkové šetření a průzkum v 5 různě velkých stavebních podnicích. Výsledkem je závěr, že stavební dostatečně možných prostředků ke komunikaci s okolím dostatečně nevyužívají a ani interní komunikaci nepřikládají větší význam. V současnosti je tento stav ještě dostačující avšak do budoucna, pokud chtělí uspět ve stále narůstající konkurenci, by se podniky měly na tyto oblasti mnohem více zaměřit.
Některá specifika komunikace ve stavebním podniku
Svitálek, Jiří ; Jandásek,, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cíl mé bakalářské práce na téma ,,Některá specifika komunikace ve stavebním podniku“ bylo provést výzkum ve stavebních společnostech a zjistit, do jaké míry podniky využívají dostupných prostředků pro svou propagaci, jak se podniky prezentují navenek. Dále bylo mým cílem zjistit, jak tyto společnosti komunikují nejen s okolím, ale též se svými vlastními zaměstnanci. K vyvrácení či potvrzení svých hypotéz jsem provedl dotazníkové šetření a průzkum v 5 různě velkých stavebních podnicích. Výsledkem je závěr, že stavební dostatečně možných prostředků ke komunikaci s okolím dostatečně nevyužívají a ani interní komunikaci nepřikládají větší význam. V současnosti je tento stav ještě dostačující avšak do budoucna, pokud chtělí uspět ve stále narůstající konkurenci, by se podniky měly na tyto oblasti mnohem více zaměřit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.