Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing planning at a wholesale company
Sviridova, Karina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Cílem této práce je studovat a analyzovat marketingové aktivity velkoobchodu a obchodních společností a následný vývoj efektivního marketingového plánu jako příklad "Merlion". Metodická Základem výzkumu byly práce ruských a zahraničních akademických pracovníků v oblasti strategického marketingu, marketingového plánování a strategického řízení organizace. Při psaní práce byla provedena řada postupů: Analýza marketingového plánu pro rok 2015, jakož i na řízení a interakci odděleními ve firmě Merlion, které byly popsány a analyzovány produkty vytvořili marketingový plán v roce 2016, navrhl marketingový rozpočet, úkoly byly distribuovány, stejně jako Výpočet efektivity marketingu společnosti. Na základě výpočtu účinnosti lze dospět k závěru, že marketingový plán pro rok 2016 přispěje k dosažení těchto cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.