Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace barbershopů
Svítil, Lukáš
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment společně s hloubkovými rozhovory. Dále je využito dotazníkového šet-ření (n = 235). Faktory marketingové komunikace ovlivňující spotřebitele jsou zjišťovány pomocí dotazníkového šetření a ve formě statických obrázku, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: uspořádanosti produktů, obličeje, tetování, celebrity či přítomnosti loga na délku lidské pozornosti. Na základě zjiš-tění jsou v závěru práce navrhnuta doporučení pro subjekty v tomto odvětví v podobě komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.