Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace tabletu z pohledu výuky matematiky
Suleymanova, Julianna ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Příhonská, Jana (oponent) ; Samková, Libuše (oponent)
Disertační práce zkoumá postoje žáků a učitelů k používání tabletů ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy. V práci je analyzováno, jak se tento postoj mění během roku používání tabletů. Výzkum realizovaný v rámci disertační práce zahrnuje dvě dílčí studie, v každé z nich proběhla tři dotazníková šetření (pro učitele a pro žáky) na několika základních školách v USA; v šetření byly využity vlastní dotazníky s uzavřenými a otevřenými položkami, dále TPACK a TAM dotazníky. Data z dotazníkových šetření byla doplněna rozhovory a pozorováními výuky. Získaná data byla zpracována kombinaci statistických metod a kvalitativní analýzy. Výzkum ukazuje, co žáci a učitelé považují za klady a zápory používání tabletů v hodinách matematiky a jaké aspekty nejvíce ovlivňují jejich postoje. Výsledky výzkumu ukázaly, že v průběhu školního roku došlo k negativnímu posunu v postojích žáků k integraci tabletů do výuky matematiky. Nicméně i přes tento negativní posun v postojích 74 % žáků chtělo i dále používat tablet ve výuce. Také v průběhu školního roku u učitelů došlo k poklesu nebo stagnaci postojů k integraci tabletů do výuky matematiky. Ukázala se také přítomnost vztahu mezi postojem učitele k tabletům a postoji jeho žáků.
Integrace tabletu z pohledu výuky matematiky
Suleymanova, Julianna ; Robová, Jarmila (vedoucí práce)
Disertační práce zkoumá postoje žáků a učitelů k používání tabletů ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy. V práci je analyzováno, jak se tento postoj mění během roku používání tabletů. Výzkum realizovaný v rámci disertační práce zahrnuje dvě dílčí studie, v každé z nich proběhla tři dotazníková šetření (pro učitele a pro žáky) na několika základních školách v USA; v šetření byly využity vlastní dotazníky s uzavřenými a otevřenými položkami, dále TPACK a TAM dotazníky. Data z dotazníkových šetření byla doplněna rozhovory a pozorováními výuky. Získaná data byla zpracována kombinaci statistických metod a kvalitativní analýzy. Výzkum ukazuje, co žáci a učitelé považují za klady a zápory používání tabletů v hodinách matematiky a jaké aspekty nejvíce ovlivňují jejich postoje. Výsledky výzkumu ukázaly, že v průběhu školního roku došlo k negativnímu posunu v postojích žáků k integraci tabletů do výuky matematiky. Nicméně i přes tento negativní posun v postojích 74 % žáků chtělo i dále používat tablet ve výuce. Také v průběhu školního roku u učitelů došlo k poklesu nebo stagnaci postojů k integraci tabletů do výuky matematiky. Ukázala se také přítomnost vztahu mezi postojem učitele k tabletům a postoji jeho žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.