Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Studená, Světlana ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Jako téma své diplomové práce jsem zvolila Srovnávací reklamu a vývoj její úpravy v českém právním řádu. Na první pohled téma spíše ekonomické má i velice silný právní rozměr. V této práci bych se ráda zaměřila na skutečnou úlohu srovnávací reklamy v českém právním řádu a možnosti jejího budoucího vývoje. Tuto práci jsem koncipovala do šesti částí. Úvod je částí první a definuje cíle této práce. V části druhé jsem se zaměřila na obecné vymezení pojmu reklama. Snažila jsem se o výklad její definice z pohledu vlivu komunitární úpravy. Dále jsem se pokusila srovnávací reklamu kategorizovat a zároveň vymezit, co již za srovnávací reklamu považovat nemůžeme. V této souvislosti jsem krátce přiblížila problematiku superlativní a dryáčnické reklamy. Velice důležitá kapitola části druhé je věnováná etice, jelikož reklama je nejen institutem ekonomickým, nebo právním, ale z pohledu příjemce reklamy je především institutem psychologickým a sociologickým. Z toho důvodu jsem se v této kapitole zaměřila i na etické vnímání reklamy. V části třetí jsem se snažila pouze nastínit právní předpis přijatý v době 1. Československé republiky, ze kterého vychází dnešní podstata nekalosoutěžního jednání, tedy zákon proti nekalé soutěži č. 111/ 1927 Sb. z. a n. Jeho existence je pro toto téma velice důležitá , a to i...
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Studená, Světlana ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Jako téma své diplomové práce jsem zvolila Srovnávací reklamu a vývoj její úpravy v českém právním řádu. Na první pohled téma spíše ekonomické má i velice silný právní rozměr. V této práci bych se ráda zaměřila na skutečnou úlohu srovnávací reklamy v českém právním řádu a možnosti jejího budoucího vývoje. Tuto práci jsem koncipovala do šesti částí. Úvod je částí první a definuje cíle této práce. V části druhé jsem se zaměřila na obecné vymezení pojmu reklama. Snažila jsem se o výklad její definice z pohledu vlivu komunitární úpravy. Dále jsem se pokusila srovnávací reklamu kategorizovat a zároveň vymezit, co již za srovnávací reklamu považovat nemůžeme. V této souvislosti jsem krátce přiblížila problematiku superlativní a dryáčnické reklamy. Velice důležitá kapitola části druhé je věnováná etice, jelikož reklama je nejen institutem ekonomickým, nebo právním, ale z pohledu příjemce reklamy je především institutem psychologickým a sociologickým. Z toho důvodu jsem se v této kapitole zaměřila i na etické vnímání reklamy. V části třetí jsem se snažila pouze nastínit právní předpis přijatý v době 1. Československé republiky, ze kterého vychází dnešní podstata nekalosoutěžního jednání, tedy zákon proti nekalé soutěži č. 111/ 1927 Sb. z. a n. Jeho existence je pro toto téma velice důležitá , a to i...

Viz též: podobná jména autorů
2 STUDENÁ, Sandra
1 Studená, Silvie
4 Studená, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.