Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Haas Fertigbau s.r.o. na zahraničních trzích
Strolená, Jana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Volf, Roman (oponent)
Základním cílem této diplomové práce je představení společnosti Haas Fertigbau s.r.o., která se zabývá výstavbou dřevostaveb a následné vytvoření marketingové strategie. Práce je členěna do tří hlavních částí. V první části této práce dochází k analyzování současného stavu dřevařského průmyslu a stavebnictví, což jsou obory, které jako každé jiné byly postiženy světovou hospodářskou krizí. V další části dochází k představení mateřské společnosti Haas Fertigbau a poté k podrobnějšímu popisu společnosti Haas Fertigbau s.r.o., která sídlí v Chanovicích. Poslední kapitola představuje praktickou část této práce. Obsahuje částečné přiblížení stávající marketingové strategie, návrh kompletní marketingové strategie a řadu doporučení, kterými by se management firmy mohl v budoucnosti inspirovat.
Komparace firemní kultury na příkladu České pošty a Slovenské pošty
Strolená, Jana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Beníšek, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na firemní kulturu ve společnostech Česká pošta, s.p. a Slovenská pošta, a.s. Soustředí se na vymezení důležitých pojmů v oblasti kultury a na následné popsání jednotlivých prvků firemní kultury, které jsou dále rozvedeny na názorných případech v poštovních podnicích. Tato práce má za cíl porovnat obě firemní kultury a v případě České pošty také na základě dotazníku prošetřit současný stav firemní kultury a navrhnout její vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.