Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření SPA v organizaci poskytující IT služby
Smrček, Martin ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Streit, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právě metrikami pro poskytovatele IT podpory. Vznikla na základě projektu ve společnosti DHL IT Services, která do Prahy převedla podporu všech IT služeb sloužících logistickému gigantu DHL v celém regionu EMEA. Projekt měl za úkol nalézt vhodné metriky, které by kvantifikovaly náročnost IT služeb na podporu a měřily produktivitu s jakou je podpora poskytována.. Cílem tohoto textu je představit důvody pro vznik, principy, přínosy, rizika a především zkušenosti z praktického nasazení nově vyvinuté metriky Support Point Analysis (SPA). Aby byly naplněny všechny cíle, byla diplomová práce rozdělena do logických celků. V prvním jsou stručně shrnuty všeobecné teoretické poznatky metrikách v IT, v druhém jsou detailně popsány všechny aspekty metriky Support Point Analysis (SPA) a ve třetím je provedena analýza možných oblastí nasazení a jsou zaznamenány zkušeností získané během více než ročního reálného nasazení ve společnosti DHl IT Services. Přínos této práce spočívá ve zhodnocení výsledků metriky SPA a analýze jejich silných a slabých stránek. Kromě zhodnocení jsou v práci obsaženy i návrhy možných směrů dalšího rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.