Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využívání služeb marketingových agentur v ČR malými a středními firmami
Steinerová, Irena
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi malými a středními podniky a marketingovými agenturami. Jejím hlavním cílem je zjistit v jakém množství malé a střední podniky těchto služeb využívají a také zjistit které faktory rozhodování firem v této oblasti ovlivňují. Bylo zjištěno, že malé a střední firmy zaujímají spíše odmítavý postoj a obecně marketing podceňují, přičemž nejvýznamnějším kritériem při výběru agentury jsou osobní doporučení, dále množství a význam bývalých klientů agentury a cena služeb. Tyto závěry vychází z kvantitativního výzkumu, který byl realizován za účelem získání primárních dat. Výzkumný vzorek obsahoval odpovědi 288 malých a středních podniků. Výzkum byl vyhodnocen pomocí statistického programu Statistica v.12 a MS Office Excel. Výsledky kvantitativního šetření byly následně konfrontovány s názory zástupců marketingových agentur a marketingových poradců na volné noze. Tato zpětná vazba umožnila autorce formulovat vhodná doporučení pro malé a střední podniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.