Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingová strategie vybrané společnosti ve finančních službách
Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl seznámit čtenáře se současnými a nadcházejícími trendy v oblasti online marketingu, přiblížit nástroje pro realizaci úspěšné, efektivní strategie a na základě těchto zjištěných vstupů zanalyzovat současnou online marketingovou strategii vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro implementaci nových aktivit v jednotlivých fázích životního cyklu zákazníka. Stěžejní oblasti zkoumání jsou tvorba a optimalizace obsahu webových stránek se zaměřením na on-page a off-page faktory k naplnění hodnotot Inbound marketingu a návrh nové marketingové a komunikační strategie pro marketing na sociálních sítích. V práci se pod pojmem sociální sítě schovává především nejpopulárnější sociální síť Facebook.
Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malého klientského centra vybrané leasingové společnosti na českém trhu. Práce je zaměřena především na strategii orientovanou na zákazníky a monitorování spokojenosti zákazníků s klientským centrem pomocí indexu spokojenosti. V práci se také snažím vyzdvihnout důležitost strategie v péči o zákazníky a velký potenciál pro efektivnost a další rozvoj této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.