Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu
Neckař, Jan ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Staněk, Miloš (oponent)
Hlavním cílem mé práce bylo užití vícerozměrných statistických analýz v praktickém využití. Vybral jsem si segmentaci trhu. Vytvořil jsem několik skupin lidí, podle toho jaký mají vztah k reklamě. Uživatel této analýzy tak může zaměřit své úsilí pouze na část populace, kde bude reklama účinná.

Viz též: podobná jména autorů
22 STANĚK, Martin
24 STANĚK, Michal
3 STANĚK, Milan
17 STANĚK, Miroslav
24 Stanek, Michal
22 Staněk, Martin
1 Staněk, Matouš
3 Staněk, Matěj
24 Staněk, Michal
1 Staněk, Mikuláš
2 Staněk, Miloslav
17 Staněk, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.