Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení
Staněk, Adam
Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie rozvoje pro ubytovací zaří-zení, které se nachází na jižní Moravě. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich, Literární rešerši, je vysvětlena základní terminologie strategického řízení. Druhá část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a taká analýzou klíčových zájmových skupin, které odhalují příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Na základě analýz je sestavena SWOT matice, ze které jsou navrženy strategie sloužící jako podklad k rozvoji majiteli podniku. Poslední část je věnována diskuzi návrhů a závěru.

Viz též: podobná jména autorů
6 STANĚK, Aleš
6 Staněk, Aleš
4 Staněk, Antonín
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.