Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic
Stávková, Veronika
Stávková, V., Nečas, I. Zhodnocení přínosu implementace guerillového marketingu z hlediska návratnosti investic. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá určením výhodnosti při využití guerillového marketingu konkrétními podniky z hlediska návratnosti investičních prostředků. Literární rešerše zahrnuje charakteristické znaky guerillového marketingu a metriky, kterými lze měřit efektivitu jeho využití. Ve vlastní práci jsou zvolené guerillové kampaně rozpracovány a následně vyhodnoceny pomocí poznatků z literární rešerše. Hlavním cílem práce je vyhodnocení přínosu kampaní vyplývajícího z aplikace guerillového marketingu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Stávková, Vendula
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.