Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravec, Aleš ; Sobol, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Moravec, Aleš ; Sobol, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.