Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informovanost žáků středních škol o problematice specifických poruch učení
Smrčková, Klára
Bakalářská práce se zabývá informovaností žáků středních škol o problematice specifických poruch učení (SPU) a rovněž hloubkou a kvalitou těchto informací. Také se zabývá tím, jak žáci své spolužáky s těmito poruchami vnímají. V neposlední řadě zjišťujeme, jak podle nich pedagogové dokážou pracovat se žáky, kteří mají diagnostikované SPU. V teoretické části se seznámíme s jednotlivými poruchami učení, jejich základní definicí, přehledem, reedukací a kompenzací žáků. Dále se zabýváme jedincem na střední škole trpícím SPU a osobností pedagoga a jeho přístupem k žákům se SPU. Metody použité v teoretické části jsou zejména studium odborných zdrojů, jejich analýza, syntéza a komparace. Praktická část se zabývá tím, zda jsou žáci na SŠ dostatečně informováni o problematice specifických poruch učení a jestli na ně učitelé berou ohledy. Je záměrně orientována na žáky středních škol, jelikož při dotazování učitelů by mohlo dojít k zatajení některých informací a celý výzkum by mohl obsahovat nepřesné údaje. Použitou výzkumnou metodou bylo dotazníkové šetření žáků SŠ. Výsledky bakalářské práce budou sloužit jako doporučení pro pedagogickou praxi.

Viz též: podobná jména autorů
8 SMRČKOVÁ, Kamila
8 Smrčková, Kamila
3 Smrčková, Kateřina
3 Smrčková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.