Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
2 Smrček, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.