Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních
Smolová, Gita ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,...
Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních
Smolová, Gita ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,...

Viz též: podobná jména autorů
2 Smolová, Gabriela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.