Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
Havlík, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Smička, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou efektivnosti e-commerce projektů a klade si 2 cíle. První teoretický cíl je seznámit čtenáře s přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a s nástroji, které umožňují její optimalizaci. Druhým, praktickým cílem je konstrukce hodnotícího modelu, který umožní vyhodnocení a srovnání těchto optimalizačních nástrojů. Obsahová část práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole uvádím přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a možnosti jejího zvyšování, přičemž se zaměřuji na metodu paralelního kvantitativního testování. Ve druhé kapitole představuji jeden konkrétní nástroj, který lze pro tuto metodu použít -- jedná se o Website Optimizer, nabízený zdarma společností Google. Třetí kapitola je věnována definici hodnotícího mo-delu, který obsahuje soubor 9 kritérií. Tento model následně využívám ve čtvrté kapitole, kde jej aplikuji na dvou modelových příkladech. Hlavní přínos této práce je především vytvoření výše popsaného hodnotícího modelu, který usnadňuje zhodnocení jakéhokoliv nástroje zaměřeného na paralelní kvantitativní testování. Je možné jej použít například v situaci, kdy se musíme rozhodnout, jaký optimalizační nástroj dostupný na trhu vybrat v závislosti na požadavcích firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.