Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Slabá, Irena
1 Slabá, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.