Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení adhezivní pevnosti ZnNi povlaku svařovaného railu
Flieger, Vít ; Skrutek, Ivo (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí a otestování metod pro zkoušení adhezivní pevnosti povlaku ZnNi na svařovaném railu. V jednotlivých částech je stručně popsána funkce Common-Rail systému se zaměřením na vysokotlaký zásobník – rail. Dále je uvedeno několik metod pro zkoušení adhezivní pevnosti, z nichž jsou vybrány tři metody pro testování na railu. V experimentální části jsou popsány výsledky těchto testů spolu s možnými modifikacemi pro dosažení lepších výsledků. V poslední řadě je vybrána metoda s nejlepšími výsledky a je pro ni sestavena návrhová specifikace.
Technologie Rapid Prototyping v automobilovém průmyslu
Skrutek, Ivo ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout základní přehled dnešních metod RP, jejich principech a možnostech jejího využití v automobilovém průmyslu. Je zaměřena na popis jednotlivých metod, vysvětlení funkce, popsání výhod a nevýhod dané metody. U každého RP systému je uvedeno několik konkrétních příkladů z automobilového průmyslu, kdy bylo využito právě technologií RP. Samostatnou část tvoří ukázka praktického postupu výroby součástky technologií FDM. V závěru je uveden možný vývoj této metody v budoucnu a její rozšiřování využití v oblasti automobilového průmyslu.
Seal Plugs Design for Common-Rail System Pressure Reservoir High-Cyclic Fatigue Testing
Skrutek, Ivo ; Cupl, Zdeněk (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on problem with crackling of the sealing cone on the rail body during high pressure pulsation test. There are analyzed properties of currently used sealing caps for pulsation test and their influence on loading of the sealing cone. The main target is proposal of new sealing cap which creates the same or very similar loading on all components during pulsation test like high pressure pipe which is used in serial production. Next part is verification of properties of new sealing cap by high pressure pulsation test.
Vývoj laserem svařeného Common-Railu s radiálně připojeným snímačem tlaku (RPS)
Šantavý, Ivo ; Skrutek, Ivo (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem laserem svařeného common railu s radiálně připojeným snímačem tlaku RPS. Tento nový koncept požadovaný od firmy Bosch Diesel s.r.o. Jihlava by měl být jednodušeji modifikovatelný, a měl by být snadněji zabudovatelný do motorového prostoru. V této diplomové práci jsem navrhl několik konceptů, které jsem dále analyzoval, ověřoval v příslušných softwarech, vyvíjel, a nakonec jsem zúžil výběr na jedno nejvhodnější řešení, které jsem doporučil a obhájil v závěru.
Hodnocení adhezivní pevnosti ZnNi povlaku svařovaného railu
Flieger, Vít ; Skrutek, Ivo (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí a otestování metod pro zkoušení adhezivní pevnosti povlaku ZnNi na svařovaném railu. V jednotlivých částech je stručně popsána funkce Common-Rail systému se zaměřením na vysokotlaký zásobník – rail. Dále je uvedeno několik metod pro zkoušení adhezivní pevnosti, z nichž jsou vybrány tři metody pro testování na railu. V experimentální části jsou popsány výsledky těchto testů spolu s možnými modifikacemi pro dosažení lepších výsledků. V poslední řadě je vybrána metoda s nejlepšími výsledky a je pro ni sestavena návrhová specifikace.
Vývoj laserem svařeného Common-Railu s radiálně připojeným snímačem tlaku (RPS)
Šantavý, Ivo ; Skrutek, Ivo (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem laserem svařeného common railu s radiálně připojeným snímačem tlaku RPS. Tento nový koncept požadovaný od firmy Bosch Diesel s.r.o. Jihlava by měl být jednodušeji modifikovatelný, a měl by být snadněji zabudovatelný do motorového prostoru. V této diplomové práci jsem navrhl několik konceptů, které jsem dále analyzoval, ověřoval v příslušných softwarech, vyvíjel, a nakonec jsem zúžil výběr na jedno nejvhodnější řešení, které jsem doporučil a obhájil v závěru.
Seal Plugs Design for Common-Rail System Pressure Reservoir High-Cyclic Fatigue Testing
Skrutek, Ivo ; Cupl, Zdeněk (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on problem with crackling of the sealing cone on the rail body during high pressure pulsation test. There are analyzed properties of currently used sealing caps for pulsation test and their influence on loading of the sealing cone. The main target is proposal of new sealing cap which creates the same or very similar loading on all components during pulsation test like high pressure pipe which is used in serial production. Next part is verification of properties of new sealing cap by high pressure pulsation test.
Technologie Rapid Prototyping v automobilovém průmyslu
Skrutek, Ivo ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout základní přehled dnešních metod RP, jejich principech a možnostech jejího využití v automobilovém průmyslu. Je zaměřena na popis jednotlivých metod, vysvětlení funkce, popsání výhod a nevýhod dané metody. U každého RP systému je uvedeno několik konkrétních příkladů z automobilového průmyslu, kdy bylo využito právě technologií RP. Samostatnou část tvoří ukázka praktického postupu výroby součástky technologií FDM. V závěru je uveden možný vývoj této metody v budoucnu a její rozšiřování využití v oblasti automobilového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.