Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení značky Shell
Skopcová, Radka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této práce je popsat, jak společnost Royal Dutch Shell plc pečuje o svou značku a zjistit, jakou image má značka Shell v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji procesu řízení značky. Popisuji zde hodnotu značky a její budování, strategie řízení značky, oceňování značky. Dále popisuji výzkum značky s důrazem na sémantický diferenciál. Sémantický diferenciál je metoda kvalitativního výzkumu použitá v praktické části této práce. V praktické části se věnuji aktivitám a historii společnosti Royal Dutch Shell plc a společnosti Shell Czech Republic a.s. Tato část obsahuje také výzkum značky Shell, který tvoří stěžejní část této práce. Na základě tohoto výzkumu zjišťuji image značky Shell a porovnávám ji s konkurenční značkou OMV.
Firemní politika - značka Shell
Skopcová, Radka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Zatočil, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká se společnosti Shell. Je zde popsána stoletá historie Shellu a historie loga Shell. Dále je zde zmíněno řízení a cíle značkové politiky Shellu. Důraz je kladen na vizuální identitu Shellu, kterou tvoří logo mušle (hřebenatky) s typickými barvami červené a žluté.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.