Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití prvků dramatické výchovy pro osvojení písně v mateřské škole
Skipalová, Aneta ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na efektivní osvojení hudební a obsahové stránky písně předškolními dětmi. Práce si klade za cíl dokázat, že za pomoci vybraných metod dramatické výchovy, ve spojení s hlasovou a hudební výchovou, lze docílit nejen snadnějšího osvojení písně, ale především přirozeného porozumění jejího významu. V úvodních kapitolách se věnuje stručné charakteristice dítěte předškolního věku, osobnostním a profesionálním předpokladům pedagoga ve vztahu k vedení dramatické a hudební výchovy u dětí předškolního věku. Je zaměřena na hudební schopnosti dětí, dále na význam hlasové výchovy a v neposlední řadě také na metody dramatické výchovy využité v praktické části této bakalářské práce. Poslední kapitola je věnována metodice struktury dramatické lekce zaměřené na osvojení písně v mateřské škole. Praktická část obsahuje příklady využití dramatické výchovy pro osvojení písně ověřené v praxi. Dále je formou dotazníku porovnávána úspěšnost realizovaných lekcí, a to mezi osvojením písně formou dramatické výchovy a nácvikem písně běžným způsobem bez využití dramatické výchovy. V přílohách jsou uvedeny tabulky využité v teoretické části a přiloženy noty a texty písní z dramatických lekcí. Klíčová slova Předškolní výchova, předškolní věk, dramatická výchova, metody a techniky dramatické výchovy,...
Využití prvků dramatické výchovy pro osvojení písně v mateřské škole
Skipalová, Aneta ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na efektivní osvojení hudební a obsahové stránky písně předškolními dětmi. Práce si klade za cíl dokázat, že za pomoci vybraných metod dramatické výchovy, ve spojení s hlasovou a hudební výchovou, lze docílit nejen snadnějšího osvojení písně, ale především přirozeného porozumění jejího významu. V úvodních kapitolách se věnuje stručné charakteristice dítěte předškolního věku, osobnostním a profesionálním předpokladům pedagoga ve vztahu k vedení dramatické a hudební výchovy u dětí předškolního věku. Je zaměřena na hudební schopnosti dětí, dále na význam hlasové výchovy a v neposlední řadě také na metody dramatické výchovy využité v praktické části této bakalářské práce. Poslední kapitola je věnována metodice struktury dramatické lekce zaměřené na osvojení písně v mateřské škole. Praktická část obsahuje příklady využití dramatické výchovy pro osvojení písně ověřené v praxi. Dále je formou dotazníku porovnávána úspěšnost realizovaných lekcí, a to mezi osvojením písně formou dramatické výchovy a nácvikem písně běžným způsobem bez využití dramatické výchovy. V přílohách jsou uvedeny tabulky využité v teoretické části a přiloženy noty a texty písní z dramatických lekcí. Klíčová slova Předškolní výchova, předškolní věk, dramatická výchova, metody a techniky dramatické výchovy,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.