Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Společnost X marketingovou strategii uvedení nového produktu (platánové chipsy) na český trh. Práce bude rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou (analytickou). Teoretická část pokryje základní informace vztahující se k teorii uvedení produktu, marketingové strategii a analýze trhu. Praktická část se zaměří na stanovení nejvhodnější marketingové strategie uvedení produktu, kterou použije Společnost X. Tato bakalářská práce je založena na primárních a sekundárních informačních zdrojích (rešerše odborné literatury), které se věnovaly současné situaci na trhu, průzkumu trhu, dále analýze konkurentů, zákazníků a tržního stavu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu nového produktu/nové společnosti, interní dokumentaci Společnosti X a reklamní materiál Společnosti X a konkurentů. Taktéž je v této části zahrnut vlastní průzkum trhu, jež proběhl ve formě focus group.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.