Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie vybrané společnosti na trhu událostí třídy A v Evropě
Sikorenko, Ekaterina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii vybrané společnosti působící na trhu s událostmi třídy A v Evropě. Práce přináší teoretickou a praktickou analýzu s doporučením, jak zlepšit a zefektivnit komunikační strategii. Na začátku textu jsou prezentovány teoretické aspekty komunikační strategie. Následující kapitoly popisují její aplikaci v praxi na zvolené společnosti. Vyhodnocují veškeré aspekty komunikačního plánu, jako jsou komunikační cíle, cílové audience, komunikační mix, hlavní komunikační kanály, realizační rozpočet a časový plán. Poslední část přináší praktické návrhy vhodné pro implementaci společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.