Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Efektivnost internetové reklamy
Shpekht, Nikita ; Kánská, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Efektivnost internetové reklamy se zaměřuje na internetovou reklamu, kterou používáme pro propagaci produktů a služeb, získávání nových zákazníků a nárůstu objemu prodejů. První část představuje základy internetové reklamy, popisuje různé druhy internetové reklamy, jejich možností a omezení. Také se věnuje platebním modelům internetové reklamy. Praktická část je zpracována na základě informací z teoretické části pro nárvh efektivní internetové kampaně vybrané firmy. Po provedení reklamní kampaně byly zhodnoceny výsledky a vypočítáno několik ukazatelů efektivnosti reklamy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.